• ÅRSPLAN 2023 - 2025

Ny revidert årsplan er ferdig. I tillegg til denne hoveddelen har avdelingen periodeplaner.

• Periodeplaner for oppstarten av nytt barnehageår 2023-2024

Årsplan for dette barnehageåret er blitt revidert etter gjeldene krav. Den er ikke helt ferdigstilt og skal også godtjennes av SU. Avdelingenes periodeplaner for oppstarten er blitt delt ut og ligger også her digitalt.

• Ønsker du barnehageplass hos oss?

Vi har ingen ledige barnehageplasser i barnehageåret 23/24.
    Søknad til neste års hovedopptak, gjøres i samordnet opptak i Haugesund kommune. Søknadsfristen er 15. februar hvert år.

• Vi var en av finalistene i kåringen av årets barnehage 2021!

Vi var en av finalistene som ble plukket ut til å være en av finalistene i kåringen av "Årets barnehage"

• Deltar i forskningsprosjektet "Barn som øko-borger"

I rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver er arbeid med å fremme en bærekraftig utvikling et av de overordnede og gjennomgående temaene, som blant annet innebærer at barna skal få erfare og lære å ta vare på seg selv, hverandre og naturen. Vi er så heldige å være en av 4 barnehager i landet som er knyttet til et stort forskningsprosjekt om "Barn som øko-borgere".

• Årsplan 2020-2021

Klikk på lenken nedenfor for å lese gjeldende årsplan. Årsplan for 2021-2022 er under utarbeidelse og vil bli delt ut til foreldrene i løpet av august.