Vi har et fantastisk uteområde som innbyr til allsidig lek

Barnehagen har et flott stort uteområde. Her har barna god plass, de kan finne det de skulle trenge av naturmateriale og området gir utfordringer til alle aldersgrupper.

Lek med vannbane:)

Lek i sandkassen går aldri av moten!

Visste DU at høner elsker mais?

Det kan være nyttig å lære seg å bruke hammer..

...og rake løv og kvist..

Barna hos oss bruker stort sett naturen som "lekeapparat", men av og til er det veldig gøy med en fellestur på rutsjebanen!

Alelam er alltid populært og barna er flinke å følge opp rollen som "reserveforeldre"

Kasser, bøtter og spader kan brukes til mye rart - alltid med mål og mening for barna. Kanskje vi her ser leken til fremtidige brobyggere?!

Hinderløype :)

Se hva vi fant! Så rart?!

Vi har vår egen "Trollebu" inne på området vårt!